Sony kiest whizpr als bureau voor pr en influencer marketing in nederland

Banner

Sony, wereldwijde producent van audio-, video-, game-, communicatie- en IT-producten voor de consumenten- en zakelijke markt, kiest Whizpr als partner voor PR en influencer marketing in Nederland. Sony is de samenwerking aangegaan vanwege de expertise op het gebied van PR en influencer media, alsook de kennis van het huidige tech- en lifestyle-netwerk. Daarnaast zal Whizpr Sony ondersteunen bij awareness- en activatiecampagnes.

Quint Dekker, PR manager Benelux bij Sony: “We hebben voor Whizpr gekozen, omdat we onder de indruk waren van de creativiteit die ze lieten zien in hun ideeën en campagnes. Ik denk dat we in Whizpr een partner hebben gevonden met ruime ervaring en grote betrokkenheid waarmee we onze groeiambities in Nederland verder kunnen verwezenlijken.”

Annerieke Kamphuis, eigenaar van Whizpr: “Sony is een prachtig merk om aan ons klantenbestand toe te voegen. Het feit dat Sony ons kiest vanwege onze ervaring op het gebied influencer marketing, lifestyle-PR en creatieve campagnes, is een bevestiging van de investeringen die wij hebben gedaan als bureau in de juiste mensen en kennis op het gebied van b-t-c communicatie, naast onze b-t-b kernactiviteiten. Ik kijk ernaar uit om voor ze aan de slag te gaan.”

Het Sony-team bestaat in Nederland uit Iris Tempels, Freek Sanderink en Winnie Silvertand.

Cases in the spotlight

Tado

Inspelen op actualiteit om relevantie te verhogen

Innr

Introductie bij een breed publiek en bouwen aan mediarelaties

VMware

Cross Cloud

VMware

Introductie Erik de Geus