Cross Cloud

Header

VMware
cross cloud

Over VMware

Een it-organisatie met wereldwijd meer dan 75.000 partners

VMware’s software drijft ‘s werelds meest complexe digitale infrastructuur. Het compute-, cloud-, mobility-, networking- en security-aanbod van het bedrijf stelt organisaties in staat hun IT-omgeving schaalbaar, efficiënt en veilig in te richten. VMware heeft wereldwijd meer dan 500.000 klanten en zo’n 25.000 medewerkers.

Visual banner

Uitdaging: decision makers bij prospects nemen lastige beslissingen in een snelle markt

De producten en diensten van VMware zijn doorgaans niet eenvoudig te begrijpen, dit geldt ook voor een technisch onderlegde doelgroep. De ontwikkelingen volgen elkaar in deze branche bovendien in rap tempo op en een aankoopbeslissing heeft vaak nogal wat voeten in de aarde. Het is daarom belangrijk dat degene die een beslissing maakt goed geïnformeerd is.

Hulpvraag: hoe decision makers informeren over cloud-keuze?

Op welke manier kunnen we IT-managers en CIO’s (de doelgroep van deze campagne) informeren over de mogelijkheden die er zijn op het gebied van het werken vanuit de cloud? Een belangrijk uitgangspunt hierbij is de conversiepagina binnen het VMware-domein waar geïnteresseerden meer informatie over de VMware’s Cross Cloud-propositie kunnen downloaden.

Visual banner

Onze aanpak: hoogwaardige content promoten op sociale media

 

Moe website

In een tweetal blogreeksen waren we in staat om uit te leggen wat de Cross Cloud-propositie van VMware inhoudt. Deze blogs presenteerden we aan de zeer specifieke doelgroep op sociale media. Bovendien konden we, middels vooraf ingestelde pixels, bezoekers van deze blog nogmaals bereiken.

Resultaten: leads in een high end doelgroep

Door op het juiste moment gebruik te maken van retargeting op verschillende sociale media hebben we de doelgroep nogmaals bij de campagne kunnen betrekken. Het verkeer vanuit deze retargeting-campagne bleef tweemaal zo lang op de pagina, dit heeft uiteindelijk geresulteerd in een significant aantal leads in een zeer specifieke doelgroep.

0
Bereik (x 1.000)
0
Klikken
0
Gemiddelde tijd op blogs
0
Conversies

Contentmarketing heeft alles te maken met het delen en beschikbaar stellen van relevante informatie voor de juiste doelgroep. In de keuze voor cloud-oplossingen willen wij voor onze klanten allereerst een kennispartner zijn. Samen met Whizpr hebben we een tweetal blogreeksen opgezet, één specifiek voor IT-managers en één specifiek voor CIO’s. Resultaat: 79 vervolggesprekken over VMware Cross-Cloud-oplossingen.

- Ron grevink (vmware)

Meer cases

Tado

Inspelen op actualiteit om relevantie te verhogen

Innr

Introductie bij een breed publiek en bouwen aan mediarelaties

VMware

Introductie Erik de Geus

Data sharing coalition

Positionering in een uitdagend speelveld

oor voor verhalen
oog voor digitale strategie

Net als jij, heeft jouw doelgroep een verhaal. Wij geloven in de waarde van jouw rol in dit verhaal. Door jouw content aan te laten sluiten op hun belevingswereld en een antwoord te bieden op hun uitdagingen en problemen, trek je ze dichter naar je toe. Geloof jij in de waarde van verhalen? Wij ook! Neem contact op en vertel ons wie je bent en wat je zoekt. Wij zijn een en al oor.